AI Chat-assistent


Effektiviser måten virksomheten din kommuniserer på med AI-assistenter som håndterer alle samtaler, bookinger og gir skreddersydde kundeopplevelser 24/7.

Hvorfor Chat-assistent?

AI chat-assistenter er avgjørende for å tilby kundestøtte døgnet rundt, automatisere timebestillinger og aldri gå glipp av kundeforespørsler. Ved å integrere AI resepsjonister kan virksomheter løse forespørsler umiddelbart, redusere ventetider med 50 % og personalisere interaksjoner. Våre chat-assistenter er automatisert for å effektivisere arbeidsflyter, kvalifisere leads og synkronisere data med kalender, databaser og andre nødvendige tools.


Kundestøtte 24/7

AI-chatboter og stemmeassistenter tilbyr døgnåpen hjelp, løser forespørsler umiddelbart og reduserer svartider med opptil 50 %.

Økt effektivitet

Automatiser repeterende og tidkrevende oppgaver: Kundehenvendelser, motta bookingforespørsler, sjekk tilgjengelighet, oppdater kalender, lagre info i database, send bookingbekreftelser, osv., for å redusere driftskostnader med 30–40 %.

Skreddersydd

Skreddersydd til det bedriften din trenger. Gi AI assistenten tilgang til dokumenter med informasjon om bedriften din så har du en døgnåpen assistent som har svarene på alt.

Ekspertveiledning


Med AI resepsjon A/S kjøper du ikke bare en tjeneste – du inngår et partnerskap med noen som forstår målene dine. Vi gir personlig tilpasset rådgivning og løsninger som sikrer suksess i den digitale verden.

Funksjonalitet Chat-assistent Kommentar
Leveransetid 4-7 dager (avhengig av kompleksitet).
Integrering På din bedrift's nettside eller en unik link til chat-assistent.
Flerspråklig assistent Norsk-tale og Engelsk-tale er veldig bra.
Automatisk booking Bruker tilgjengelige tools for å ta i mot og registrere booking.
Tilkobling til Email Google Mail å foretrekke - sender ut mailbekreftelse til kunde.
Tilkobling til Kalender Google Calendar å foretrekke - booker timeslot i kalenderoversikt for bedriften. Sender også kalender-invitasjon til kunde.
Tilkobling til CRM (database) Lagrer kundeinformasjon i database (navn, nummer, mail, informasjon, ...).
Tilkobling til dokumenter (RAG) For å få skreddersydd assistent som gir svar basert på bedrift-informasjon.
Start-pakke AI resepsjon A/S hjelper med å sette opp assistenten så den blir 100% funksjonell. Det innebærer å hjelpe med å sette opp dine egne APIs for at du skal ha full kontroll.
Oppfølging AI resepsjon A/S vil ha tett oppfølging for å forsikre seg om at implementeringen går sømløst.

Lag din egen nettside med Webador